اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر هندبال| سپاهان که دیگر مدعی نیست، ذوب‌آهن فرصت‌طلب!

لیگ برتر هندبال آقایان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است و از همین رو نگاهی به عملکرد تیم‌های اصفهانی تا این‌جای فصل داشته‌ایم.

لیگ برتر هندبال| سپاهان که دیگر مدعی نیست، ذوب‌آهن فرصت‌طلب!

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چندی پیش فدراسیون هندبال برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و به جهت حفظ سلامت بازیکنان هندبال، تمامی رقابت‌های هندبال را تا پایان سال ٩٨ تعطیل کرد.

پیش از این فدراسیون دوبار خبر از لغو هفته چهاردهم لیگ برتر مردان داده و قرار بود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصمیم‌گیری کند؛ از همین جهت نگاهی به عملکرد تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر هندبال آقایان خواهیم داشت.

سپاهان، تیمی که نشانی از مدافع عنوان قهرمانی ندارد

تیم هندبال سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در گروه ب و در کنار تیم‌های مس کرمان، فراز بام خائیز دهدشت، خیبر اراک و نفت و گاز گچساران قرار گرفت و در پایان مرحله گروهی با 6 برد و 2 شکست در رده دوم گروه خود قرار گرفت و به دور بعدی صعود کرد.

شاگردان محسن طاهری در دور دوم مسابقات لیگ برتر تاکنون و بعد از گذشت 3 هفته با 12 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند؛ طلایی‌پوشان در بازی شهرآورد مقابل ذوب‌آهن نیز شکست خوردند.

این در حالی است که سپاهان فصل گذشته موفق شده بود با کسب 12 برد، 4 تساوی و بدون حتی یک شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد اما در این فصل از مسابقات تاکنون عملکرد راضی‌کننده‌ای نداشته و در بین 8 تیم حاضر در مرحله دوم، چهارم است.

نقطه تاریک در کارنامه شاگردان محسن طاهری در سپاهان اما حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان  آسیا به عنوان نماینده ایران بود که توفیقی برای آن‌ها نداشت و با عنوان نهمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

سپاهان در لیگ قهرمانان هندبال آسیا در مرحله گروهی چهار شکست متحمل شدند و تنها با یک پیروزی در جایگاه پنجم گروه B این مسابقات قرار گرفتند؛ طلایی‌پوشان با شکست العربی کویت ضمن کسب دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها، عنوان نهم را هم کسب کردند.

ذوب‌آهن در پی استفاده از موقعیت پیش آمده

تیم هندبال ذوب‌آهن دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر است که در مرحله اول گروهی با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، زاگرس اسلام‌آباد، اشتاد سازه خراسان رضوی، زغال سنگ طبس و ستارگان دشتستان در گروه الف قرار داشت و در پایان با 7 برد، 2 باخت و یک تساوی در رده دوم گروه خود قرار گرفت.

سبز‌پوشان در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال و پس از گذشت هفته سوم با 14 امتیاز در رده سوم حضور دارند؛ شاگردان کیوان صادقی که از جمع 21 نفر آن‌ها تنها 3 نفر بومی اصفهان نیستند در ادامه کار سختی برای قرار گرفتن روی یکی از سکو‌های اول تا سوم دارند.

ذوب‌آهن فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و با کسب 9 برد و 7 شکست در پایان در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت اما در این فصل شانس این را دارد تا خود را روی سکو ببیند.

در مجموع اما از تیم‌های هندبال اصفهان انتظار بیشتری وجود دارد تا حداقل در بین تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر قرار گیرند زیرا اصفهان از گذشته مهد هندبال ایران بوده است و شاهد حضور حداکثری بازیکنان بومی این شهر در تیم ملی بوده‌ایم.

انتهای پیام/63090/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول